Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock

 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 
Фотогалерия || Железниците днес
 
Снимки на локомотиви серия 41
Иди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Български Локомотивен Форум Форуми -> Електрически локомотиви серии 41 и 41М | Electric locomotives series 41 and 41M
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8163
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Апр 10, 2006 8:20 pm    Заглавие: Снимки на локомотиви серия 41 Отговорете с цитат

Exclamation Предварително искам да благодаря на авторите на част от снимките!
___________________

Arrow Като за начало ще започнеме с локомотив 41 - 09. В момента състоянието на машината, намираща се в депо Подуяне е ТАКОВА.

Arrow Локомотив 41 127 е по - голям късметлия, макар и да е "закотвен" като вагон - отоплител на Централна гара. За външният му вид поне се полагат някакви грижи, а миналото лято се сдоби и с нова боя.

Arrow Локомотив 41 103, както беше споменато в историческия преглед е работил до 1998 г., когато е опожарен и нарязан в последствие. Тази машина беше уникална по рода си, не само с използваните за изграждането и възли от най - различни локомотивни серии, но и с новият за електрическите локомотиви на БДЖ външен вид на локомотива и изпълнение на командните кабини. Тази машина имаше врата за излизане навън само от страната на помощник - машиниста, а от страната на машиниста имаше плъзгащ се страничен прозорец. ПУЛТЪТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ на 41 103 също е уникален с принципно новата си конфигурация. От снимката се забелязват осезаемите разлики спрямо пултовете на която и да е от сериите 41, 43 или 44/45.
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
VESO
Модератор


Регистриран на: 31 Яну 2006
Мнения: 8883
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Апр 19, 2006 9:20 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

А някой да си спомни за ТОЗИ локомотив?
Имам и един въпрос-коя е машината на пощенския плик?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8163
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Апр 19, 2006 9:29 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Тази на пощенския плик е 41 - 100. Другата не знам коя е.
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
VESO
Модератор


Регистриран на: 31 Яну 2006
Мнения: 8883
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Апр 19, 2006 9:37 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

41112-6.А гарата е Вакарел.Локомотивът заминава с тов.влак в посока София.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ventc



Регистриран на: 20 Фев 2006
Мнения: 2
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пет Апр 21, 2006 9:45 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Тази на пощенския плик не ми прилича на 41 100.41 100 беше цялата небесно синя без червена черта а и беше с пантографи "пачи крак".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
rexkos



Регистриран на: 15 Фев 2006
Мнения: 3661
Местожителство: West Yellowstone, MT, USA

МнениеПуснато на: Чет Апр 27, 2006 7:57 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Eх какви хубави и трогателни снимки.Жалко че вече няма 41 в движение. Crying or Very sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8163
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 27, 2006 8:00 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Няма, защото никой не го беше еня да запази поне една действаща машина. За съжаление нищо не може да се направи вече, защото няма с кщакво да се възстанови 41, всички части за 41 отдавна са изкрадени и продадени за скрап Crying or Very sad
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
rexkos



Регистриран на: 15 Фев 2006
Мнения: 3661
Местожителство: West Yellowstone, MT, USA

МнениеПуснато на: Чет Апр 27, 2006 8:04 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Жалко че не ги опазихме.Вижте как са Чехите.Дори модернизираха техните и си дърпат влаковете(прототипите на 41).
Да се надяваме 44/45 да работят още дълго време. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
bdz46
Техник


Регистриран на: 25 Фев 2005
Мнения: 4846
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 27, 2006 8:07 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

rexkos написа:
Жалко че не ги опазихме.Вижте как са Чехите.Дори модернизираха техните и си дърпат влаковете(прототипите на 41).
Да се надяваме 44/45 да работят още дълго време. Wink
Всъщност 41 са прототипи на техните машини. Нашите са първия опит на Шкода за строителство на променливотоков локомотив и резултата е плачевен, подлаган на три модернизации, едната едва 2 години след производството.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
benslavovski



Регистриран на: 22 Окт 2006
Мнения: 32
Местожителство: Карлово

МнениеПуснато на: Пон Окт 23, 2006 8:45 pm    Заглавие: и аз да кажа Отговорете с цитат

Така цели три години се друсах на тия кошници бяха 5 помощни във пунк Карлово . Най големия дефект беше оставането на междинна позиция и охлаждането.А тия снимки дето ги гледате на тия пликове това всичкото е от резервните части и така г-н Василев ни скара със чехите.Тогава хората искаха да им дадем две стари за една нова но Василев не ее ще си ги рецеклираме и така една по една понеже охлаждането им беше под всякаква критика започнаха да се самозапалват .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Гост






МнениеПуснато на: Пон Окт 23, 2006 9:22 pm    Заглавие: Re: и аз да кажа Отговорете с цитат

benslavovski написа:
Така цели три години се друсах на тия кошници бяха 5 помощни във пунк Карлово . Най големия дефект беше оставането на междинна позиция и охлаждането.А тия снимки дето ги гледате на тия пликове това всичкото е от резервните части и така г-н Василев ни скара със чехите.Тогава хората искаха да им дадем две стари за една нова но Василев не ее ще си ги рецеклираме и така една по една понеже охлаждането им беше под всякаква критика започнаха да се самозапалват .

Не ли е имало начин това охлаждане да се оправи.Дори и по"БЪЛГАРСКИ"начин.С познатите ни средства(пиронче и телчица Laughing ) Question Question Question Arrow
Върнете се в началото
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8163
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Ное 04, 2006 10:06 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблемите със спомагателните машини при оригиналното изпълнение на ЕЛ серия 41 идва от факта, че вентилаторите работят при ниско напрежение - 110V и освен това вентилаторните шахти не са добре проектирани. Друг проблем се явяват алуминиевите проводницзи и многото връзки мед - алуминии, които увеличават преходното съпротивление на веригата и предизвикват загряване, в следствие на което не малко пъти е имало случаи на запалвания от хлабави връзки или недостатъчна вентилация на апаратите.
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8163
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Ное 29, 2006 6:03 pm    Заглавие: Отговорете с цитат



Пулт за управление на ЕЛ 41-00 ЗАВОДСКО ИЗПЪЛНЕНИЕ!!! Много ценна снимка, за която благодаря на човека който я предостави.

п.п.: От батко ви Рико
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Гост






МнениеПуснато на: Сря Ное 29, 2006 6:14 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Красота Razz
И тоз машинист сигурно я ръчка яко Wink
Върнете се в началото
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8163
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Ное 29, 2006 6:19 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

KRAKOMOBILA написа:
Красота Razz
И тоз машинист сигурно я ръчка яко Wink


А пулта съблазнява Wink
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Български Локомотивен Форум Форуми -> Електрически локомотиви серии 41 и 41М | Electric locomotives series 41 and 41M Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Страница 1 от 6

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2013 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov