Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock

 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 
Фотогалерия || Железниците днес
 
Ел схеми на локомотивите серия 43/44/45
Иди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Български Локомотивен Форум Форуми -> Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Regdin



Регистриран на: 09 Фев 2009
Мнения: 6
Местожителство: Велико Търново

МнениеПуснато на: Нед Фев 22, 2009 7:16 pm    Заглавие: Ел схеми на локомотивите серия 43/44/45 Отговорете с цитат

някой може ли да ми даде информация за работата на реле 781 ??? Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
lok43r



Регистриран на: 04 Авг 2006
Мнения: 529

МнениеПуснато на: Нед Фев 22, 2009 7:46 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Включва контрола на ветровите релета 493 и 494 при реостатно спиране, като прекъсва връзката между пр. 671 и 452.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vesko7



Регистриран на: 19 Мар 2008
Мнения: 286
Местожителство: Brno Vinohrady; Варна

МнениеПуснато на: Пон Фев 23, 2009 8:56 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Когато спирачни ток стане по-голям от 100 А релето губи захранване. В тягов режим се захранва от електронния блок 021 (БАТИР-ГАМА) клема 11D1. Така е до 6-та доставка вкючително. При 7-ма доставка участва и помощното реле 780.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
lok43r



Регистриран на: 04 Авг 2006
Мнения: 529

МнениеПуснато на: Пон Фев 23, 2009 5:07 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Включва и ЕПВ на компенсаторите на 1 и 4 колоос.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dido73



Регистриран на: 03 Фев 2006
Мнения: 1209
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Фев 23, 2009 9:30 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

lok43r написа:
Включва и ЕПВ на компенсаторите на 1 и 4 колоос.
.... на 1-ва при управление от II кабина и на 4-та при управление от I кабина.
vesko7 написа:
При 7-ма доставка участва и помощното реле 780.
Уточнявам, че 780 в 7-ма няма нищо общо със 780 от 1-ва 2-ра и 3-та доставки. Smile
_________________
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
koceto01



Регистриран на: 09 Апр 2009
Мнения: 1
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 09, 2009 4:06 pm    Заглавие: Схема: Управление на вентилаторите на ТЕД Отговорете с цитат

Имам нужда от малко разяснения относно схемата! Проследяване и т.н.
Ако някои може да помогне нека пише, за да му я пратя!
Ще Ви буда много благодарен, защото работата е напечена! Rolling Eyes Wink [/u][/i][/b][/url]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
lok43r



Регистриран на: 04 Авг 2006
Мнения: 529

МнениеПуснато на: Чет Апр 30, 2009 11:07 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Накратко във веригата за управление на двигател вентилаторите участват основен плюсов проводник 870 (получаващ захранване от АБ и ЗУ след включване на предпазителя 832 за АБ), АП 440 (предпазващ веригите за управление на СМ), проводник 515, контакти на ключа за управление 370/372 (по този начин управлението на СМ става само от кабината в която е управлението), контакти на ключа за пантографите 431/432/433/434.
Двигател-вентилаторите се включват
-ръчно с ключ 449/450
-автоматично при набиране на първа позиция чрез затваряне на блок-контакти О-Р на 015-11.
И в двата случая включва реле 446, като по този начин веригата минава на самозахранване и при сваляне на позициите на нулева вентилаторите продължават да работят до ръчното им спиране с бутон 447/448.
Във веригата за управление на ДВ участва помощното реле В5, което получава захранване при ръчен пуск на ДВ или набиране на позиция (проводник 535 след контакти О-Р на 015-11 респ след контакти на ключа за ръчно управление на ДВ 449/450). Реле В5 се намира в шкафа на токоизправителя 020/220 за първа група и 022/221 за втора група. Получава захранване от клеми 9-10 на клемореда D1. При включване на релето се затварят контакти 1В5 (захранва електронния блок y-2 за захранване и отпушване на теристорите Т1-Т4) и 3В5 (захранващо реле В9, контролиращо U=220V в токоизправителната група). При повишаване напрежението в изправителната група реле В9 отваря контактите си 1В9 и 3В9 и прекъсва захранването на реле В5 за двигател-вентилаторите и В6 за двигател-компресорите. Реле В10 осъществява максимално-токова защита на електронния блок y-2 като затвария контактите си при стойност на тока по-голяма от 300А. Със затваряне на контактите на релето В10 отпада блинкерното реле В4. За контролиране работата на двигател вентилаторите, когато АТП е на позиция служат ветровите релета 461, 462, 463, 464, а в спирачен режим и релета 493 и 494. Чрез тях се контролира дебита на охлаждащия въздух, а за нормалната работа на двигател-вентилаторите служи реле В8, чиито контакти се затварят когато напрежението подавано на клемите на двигател-вентилаторите стане по-високо от 143V. Напрежението се контролира от електронното реле за напрежение y-3. Когато напрежението достигне стойност над 143V реле В1 на у-3 включва и чрез затваряне на контактите си включва релето В8. Когато напрежението подавано на ДВ стане по-ниско от 138V релето В1 изключва, релето В 8 губи захранване а то от своя страна прекъсва захранването на релето 406, то отваря контактите си и от своя страна прекъсва захранването на реле 408. ГВП изключва.
Във веригата на реле 406 в тягов режим участват ветровите релета 461, 462, 463, 464 както и релетата В8 от двете ТИ-групи 220/221. Което и да е от тях ако не включи и не затвори контактите си часовото реле 406 след 6 секунди ще загуби захранване и ще изключи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dido73



Регистриран на: 03 Фев 2006
Мнения: 1209
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Юли 29, 2009 3:12 am    Заглавие: Отговорете с цитат

lok43r написа:
При включване на релето се затварят контакти 1В5 (захранва електронния блок y-2 за захранване и отпушване на теристорите Т1-Т4) и 3В5 (захранващо реле В9, контролиращо U=220V в токоизправителната група).
Само малко уточнение - 1В5 не захранват електронния блок Y2, а създава верига за захранване на импулсните трансформатори T1-T4 управляващи тиристорите на вентилаторния изправител, а 3В5 вече захранват електронния блок Y2 с ~220V директно от клема D4. Smile
lok43r написа:
При повишаване напрежението в изправителната група реле В9 отваря контактите си 1В9 и 3В9 и прекъсва захранването на реле В5 за двигател-вентилаторите и В6 за двигател-компресорите.
Предполагам си имал предвид - при липса на ~220V в клема D4, захранвана от трансформатор 222, захранван от намотка влаково отопление, реле В9 отваря контактите си. Тоест, дори да има захранване на изправителите за вентилация, ако трансформатор 222 е сдал или е изгоряла пура B9 няма да сработи, па и да се подклини все тая - няма захранване за Y2. B9 би контролирало входящото променливо напрежение на изправителната група, ако е включено аварийно захранване на клема D4. Smile
_________________
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Nikss



Регистриран на: 18 Яну 2007
Мнения: 6645
Местожителство: Сф

МнениеПуснато на: Вто Сеп 08, 2009 2:15 pm    Заглавие: Вериги Отговорете с цитат

Посоката на движение се определя чрез управление на електропневматичните вентили (ЕПВ) 031-21,22 "P" (за напред) и 032-21,22 "Z" (за назад), на реверсивните превключватели. Избор посоката на движение се извършва от реверсивната ръкохватка командваща реверсивния командо-контролер 340-1 (341-1). Разрешение за управлението му се осъществява от електромагнитната ключалка 340-3 (341-3). Веригата им за управление е следната:... пр. 870, предпазител 302, 27-28 на ключа за управление 370, E-F контакти затворени на нулева позиция, на блок-контактите на автотрансформаторния превключвател (АТП), затворени на "нулева" позиция 015-11, пр. 375, контакти 7-8 на релети за междинно положение 410, j1-k1 на 340-1, пр. 372, бобини на електромагнитните ключалки 340-3 и 341-3, пр. 999. Паралелно с тях се захранват и лампите 305 и 306 за "нулева" позиция. Със захранването на бобините за електромагнитните ключалки се позволява избор посоката на движение от реверсивните ръкохватки.
Веригата за управление на реверсивните превключватели от първа кабина в посока "напред - P" е следната:... пр. 870, предпазител 301, пр. 350, клеми 25-26 на ключа за управление 370, пр. 352, клеби на A1-B1 на електромагнитната ключалка (за първа кабина) 340-1, пр. 355, бобините на ЕПВ 031-21 и 032-21, те заемат положение "напред - P". Превключват се блок-контактите на реверсивните превключватели и се осигурява верига за избор на режим на движение "тяга - J" (или електрически спиране - "B"). Веригата е следната:... пр. 870, предпазител 301, пр. 350, 25-26 на 370, пр. 352, А1-B1 на 340-1, блок-контакти на реверсивните превключватели A-B на 031-3, пр. 360, D-C на 032-3, пр. 357, D1-E1 на 340-1, пр. 356, пр. 345, контакти U-V (затворени на нулева позиция) на 015-11, пр. 348, бобина на релето за "нулева" позиция 396, пр. 999. След неговото включване той затваря своите включващи контакти и създава следната верига:... от пр. 356, помощно реле за спирачен режим 395, пр. 343, блок-контакти на спирачните контактори 098-1, пр. 787, 096-1, пр. 491, 094-1, пр. 790, 097-1, пр. 791, 095-1, пр. 493, контакти на релето 396, J - вентилите на спирачно аварийните превключватели 071-21, 072-21 и ЕПВ на антипаралелния тиристорен превключвател 075-21, пр. 999.
След захранване на J - вентилите се включват спирачно аварийните превключватели и се осъществява верига за захранване на помощното реле 359, която е следната:... пр. 357, контакти А-B на спирачно аварийните превключватели в J-тягов режим на 071-3, пр. 362, A-B на 072-3, пр. 413, B-a на 075-3, пр. 418, изводи D14 - D13 на първи апаратен шкаф PR-A, пр. 415, изводи D14 - D13 на втория апаратен шкаф PR-B, пр. 340, бобина на реле 359, пр. 999.
Контакти на реле 359 осъществяват верига за захранване на основен плюсов проводник 370. По този начин се избира посока на движение и се осъществява режим "тяга".
Набирането и свалянето на позиции се осъществява с помощта на командо-контролера 340-21 за първа и 341-21 за втора кабина. Той има следните положения:
- Х - неутрално положение;
- +1 - набира се по една позиция от АТП;
- + - набират се автоматично позиции (до 32) от АТП докато контролера не се върне в положение "Х";
- -1 - сваля се една позиция от АТП;
- - - сваля автоматично позициите от АТП докато контролера не се върне в неутралното положение;
С управлението на командо-контролера от машиниста се осъществява захранване на два ЕПВ - 015-8 и 015-9. Те подават въздух към серводвигателя на АТП. Завъртане на вала на серводвигателя на 180 градуса се осъществява избор на една позиция, а завъртане на 360 градуса - втора позиция. За да се изпълни това условие е необходимо да се захранват ЕПВ 015-8 и 015-9 в последователност.
За да се набират позиции е необходимо да се захранват ЕПВ по часовниковата стрелка, а за да се свалят - обратно на нея. За да се завърти вала на серводвигателя на 90 градуса е необходимо да се захрани 015-8 чрез контакти A-B на 015-7, малко преди 90 градуса да се включат и контакти C-D на 015-7, които осигуряват верига за захранване и на 015-9. Серводвигателя се завърта на още 90 градуса и се осъществява набиране на 1-ва нечетна позиция. За да се набере втора позиция и вала на серводвигателя да се завърти на 270 градуса е необходимо да загуби ЕПВ 015-8. Малко преди достигане на 270 градуса загубва захранване и ЕПВ 015-9 и серводвигателя се е завъртял на 360 градуса или АТП се е установило на 2-ра четна позиция. Този последователен ред се изпълнява при веригите за управление.
При неутрало Х - положение на командо-контролера се захранва релето за набиране или сваляне на позиции по следната верига:... пр.870, предпазител 302, 359, пр. 370, пр. 363, A2-B2 на 341-21, пр. 391, пр. 425, пр. 390, A2-B2 на 340-21, пр. 392, бобина на реле 353, при. 999.
За набиране на една позиция, контролера се поставя на положение +1. Веригата за захранване на бобината на релето за набиране 351 е следната:... пр.870, предпазител 302, контакти на реле 359, контакти 1-8 на реле 353, пр. 412, K-L на 015-7, пр. 393, D2-C2 на 341-21, E2-F2 на 340-21, пр. 394, контакти на реле 395, пр. 368, пр. 494, контакти A1-B1 на спирачно-аварийния превключвател 071-3, пр. 496, пр. 369, пр. 776, контакти Q-R на 015-11, пр. 389, бобина на релето за набиране на позиции 351, пр.999. С включването на релето се затварят контактите 6-9 и се захранва ЕПВ 015-8 по следната верига:... пр. 426, пр. 431, контакти 6-9 на реле 351, пр. 405, контакти A-B на 015-7 затворени на 1-во положение на АТП, пр. 410, бобина на 015-8, пр.999. След завъртането на 90 градуса, вала на пневмо-двигателя се затварят контакти C-D и се захранва вентила 015-9 по следната верига:... пр. 431, 6-7 на 351, C-D на 015-7, пр. 409, бобина на ЕПВ 015-9, пр.999.
Вала на серводвигателя се завърта на още 90 градуса и АТП избира една позиция. Избирането на 2-ра позиция се осъществява, като се върне командо-контролера на положение Х и отново се постави на положение +1. На 2-ро положение на серводвигателя, контакти A-B се отварят и загубват захранване ЕПВ 015-8, а остава захранването на вентила 015-9. При наближаване на 4-то положение, контакти C-D се отварят и загубват захранването на 015-9 и АТП се установява на 2-ра позиция.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Nikss



Регистриран на: 18 Яну 2007
Мнения: 6645
Местожителство: Сф

МнениеПуснато на: Вто Сеп 08, 2009 2:27 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Управление на въздушен прекъсвач
Управление на веригите за управление на въздушен прекъсвач (ГВП) на локомотиви серия 44 и 45.

За да се включи главния въздушен прекъсвач е необходимо да се изпълнят седем предварителни условия. Те са следните:
- да се включи триполюсен автоматичен предпазител 832, който осигурява напрежение минимум 36V за оперативните вериги;
- да се включи ключът за управление 370 (372);
- да има налягане в резервоарите на ГВП по-високо от 0.72 MPa;
- да се включи секретният ключ 404 (405);
- да е на нулева позиция АТП на степени;
- да са затворени защитните капаци;
- да няма задействала защита и разединителят да е в крайно изключено положение.
За да се включи прекъсвача е необходимо да се захрани с напрежение бобината S1. Веригата е следната:... пр. 870, предпазител 846, пр. 810 изключващите бутон 400 и 401, пр. 432, контакти 39-40 на 370 (372), пр. 435, включващите бутони 402 (403), пр. 438, 1-21 на пакета с блок-контакти 006-1, 27-26 клема на защитен шкаф 830, пр. 441, контакти 015-20 на 2-ра степен на газовата защита, пр. 443, бобина на изключващия ЕПВ S1, клема 2 и 3, пр. 999. От проводник 443 се захранва и реле 408 по следната верига: пр. 443, контакти H-T на пневматичното реле, пр. 455, контакти 410 на релето за междинно положение, пр. 454, контакти 827 (проверка мъртвата зона на земното съединение), блок-контакти на защитните решетки 415, 416, 417, 657, пр. 850, 425, пр. 448, контакти на АТП 015-11, пр. 445, контакти на релето 406 за контрол на вентилацията, пр. 442, A1-B1 на 072-3, пр. 479, контакти 404 (405) на секретния ключ, пр. 444, блокиращ диод 422, пр. 462, бобина на реле 408, пр.999.
При включването на реле 408 се затварят неговите контакти 5-6 и 7-8. През контакти 7-8 се захранва ЕПВ за включване на прекъсвача S2, по следната верига:... контакти 7-8 на реле 408, пр. 437, пакета блок-контакти на ГВП, бобина на ЕПВ S2, пр. 811, клема 2-3 на защитния шкаф 830, пр. 999. Контакти 5-6 на реле 408 се използват за самоподхранване на бобината 408 и бобината S1.
Първият начин за изключване на прекъсвача се осъществява чрез натискане на бутона за изключване 400 (401) на ГВП (червен - изпъкнал на пулта под формата на гъба), с което се прекъсва захранването на ЕПВ S1, а втория начин аварийно изключване при задействана защита.
При отваряне на защитните капаци се губи захранване на релето 408, ГВП изключват и светват лампи-решетки 418 (419).
Включването и изключването на прекъсвача се сигнализира със захранване на магнитните указатели 411 (412). При включване на контакти 28-8 на ГВП се захранва 1-ва бобина на магнитния указател и черната му черта заема хоризонтално положение, което сигнализира, че ГВП е изключен. Когато през блок-контактите 27-7 се захранва 2-рата бобина на магнитния указател, черната черта заема вертикално положение и ГВП е включен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Nikss



Регистриран на: 18 Яну 2007
Мнения: 6645
Местожителство: Сф

МнениеПуснато на: Вто Сеп 08, 2009 2:39 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Захранване на веригите за управление на спомагателните машини
Захранване на веригите за управление на спомагателните машини на локомотиви серия 44 и 45

Веригите за управление на спомагателните машини захранват с оперативно напрежение бобините на релетата за пускане и контрол на спомагателните машини и електронния блок за управление на полупроводниковите преобразуватели.
Веригите за управление на двигател-вентилаторите захранват с напрежение 48V релето B5 за пускане на вентилаторите по следната верига:... пр. 870, предпазител 440, контакти 1-2 на 370, пр. 532, контакти на ключа 431 (432) за управление на токоснемателите, пр. 570, контакти на ключа за ръчно пускане 449 на вентилаторите, пр. 535, клема 9D1 на електронния блок за управление на вентилаторите 220 (съответно контакти на релето B9 за контрол на захранващото напрежение 220V и бобината на релето B5), клема 10D1 на 220, пр.999. От пр. 535 се захранва и бобината на релето 446 за работа на вентилаторите при нулева позиция.
При автоматично пускане на вентулаторите веригата за захранване на релето B5 е следната:... пр. 570, контакти 5-6 на 370, пр. 492, контакти на бутони 448 и 447 за изключване на вентилаторите на нулева позиция, пр. 490, контакти O-P на 015-111, клема 9D1 и 10D1 на 220, пр.999.
При захранването на бобината на релето B5 се осъществява работата на следните три вериги:
- верига за управление на тиристорите X1-X4 на преобразувателя 220 (221) за регулиране на напрежението на двигател-вентилаторите с контакти 1B5;
- верига за осъществяване на плавен пуск на вентилаторите през контакти 2B5'
- вериг аза захранване с променливо напрежение 220V (контакти 3B5) на клеми 119-120 на електронния блок за управление на преобразуваеля 220 (221) Y2.
Контрола за работа на вентилаторите се осъществява чрез блок-контакти на ветровите релета 461-464 за тягов режим и 493 и 494 за спирачен, а така също и чрез релето Y3 за контрол на напрежението на преобразувателя (под 137V изключва и над 141V се включва).Този контрол се осъществява по следната верига:... пр. 870, предпазител 440, контакти G-H на 015-111, затворени на нулева позиция на АТП, бобина на реле 406 за контрол на вентилаторите, пр. 999.
След като се избере позиция от АТП се отварят контакти G-H и се затварят A-B на 015-11. Изключване на захранването 48V през контакти G-H и получаване на захранване през контакти A-B, няма да доведе до изключване на релето 406 тъй като то е с време закъснение от около 20". Това време е предвидено за заработване на вентилаторите и работата им с пълен дебит. Новосъздаващата се верига е следната:... пр. 535, контакти A-B на 015-11, пр. 705, блок-контакти 1-3 на ветровото реле 464 (когато е заработил четвърти вентилатор), 1-3 на 463 на трети вентилатор, пр. 545, клеми 14D1-13D1 на 220 затворени при напрежение на изхода на преобразувателя 220 (221), над 141V, пр. 544, контакти 1-3 на 462 и 1-3 на 461 на ветровите релета на 2-ри и 1-ви вентилатори, пр. 452, бобина на реле 406, пр.999.
Сигнализацията на вентилаторите се осъществява с лампи 457 (458). Те светват на пулта на машиниста когато някои от ветровите релета не е включило или напрежението на преобразувателя 220 (221) е под 137V.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Nikss



Регистриран на: 18 Яну 2007
Мнения: 6645
Местожителство: Сф

МнениеПуснато на: Вто Сеп 08, 2009 2:46 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Веригите за управление на двигател-компресорите осъществяват с пускане на компресорите в режим "ръчно" или "автоматично" Това се постига със завъртане на ключа за компресорите 453-456. При автоматичен режим на компресорите веригата за пускането им е следната:... пр.515, контакти 1-2 на 370, пр. 532, контакти на ключа на токоснемателя 431 (432), контакти 3-4 на 370, контакти 7-8 на 370, пр. 521, контакти на ключа 455 за пускане на компресора, клеми 11D1 - 12D1 на електронния блок за управление на преобразувателя 220, контакти на ключа 455, пр. 523, контакти на пневматичното реле 466 за контрол на налягането (0.75-0.95 MPa), пр.999.
Със захранване на клеми 11D1 - 12D1 се включват релето B6 за пускане на двигател-компресора и B11 за контрол на мазане на компресора. При включване на релето B6 се осъществява захранване на упоменатите по-горе вериги, а именно: управление на тиристорите на 220 (221), плавен пуск - с контакти 2B6 и захранване с 220V на Y2. Щом се достигне налягане на сгъстения въздух над 0.95 MPa се изключва бобината на релето B6 и двигател-компресорите изключват.
Веригите за управление на двигател помпите за охлаждане на трансформаторното масло е да контролират тяхната работа. Това е така тъй като двигателите за задвижване на помпите са еднофазни асинхронни машини и се захранват с променливо напрежение 220V.
Контрола на двигател помпите се осъществява чрез датчици за налягане (бароскопи) 268 и 269 по следната верига:... пр.810, контакти на бароскопите 268 и 269, блокиращ диод 490, лампи 459 и 460, пр.999.
_________________
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
42 072.9
Зам. Администратор


Регистриран на: 18 Фев 2006
Мнения: 1807

МнениеПуснато на: Вто Сеп 08, 2009 9:59 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Сканирай и схемите Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Nikss



Регистриран на: 18 Яну 2007
Мнения: 6645
Местожителство: Сф

МнениеПуснато на: Сря Сеп 09, 2009 11:12 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Единственото, което имам от източника, от който съм взел информацията е схемата за работата (програмата) на серводвигателя, тези дни ще се постарая да я пусна, а отделно скоро очаквайте и други схеми с описания на възли и агрегати от Р-ките... Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
borislaviv



Регистриран на: 05 Фев 2009
Мнения: 340
Местожителство: Bulgaria

МнениеПуснато на: Сря Сеп 09, 2009 7:20 pm    Заглавие: вериги Отговорете с цитат

Единственото, което мога да допълня по веригите за управление на спомаг.машини е контрола на спирачните вентилатори в режим на реостатно спиране. А това е реле 781, което след като котвения ток надвиши 10%,блок Y26, чрез реле B3 прекъсва захранването на реле 781 и неговите контакти, които дотогава са шунтирали веригата на ветрови релета 393 и 394 отпадат и веригата се свързва с реле 406 за да следи и спирачните вентилатори.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Български Локомотивен Форум Форуми -> Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45 Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Страница 1 от 4

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2013 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov